odnajdę swoje szczęście

Odnajdę swoje szczęście. Spakuje w walizkę. I postaram się nigdy go nie zgubić. Wiem, że to trudne. Odzyskam z powrotem zgubiony uśmiech. Tak, by nigdy mnie nie opuścił. Uwierz , nie jestem egoistką. Poplątały mi się drogi. Uciekło moje serce. Przeraża rzeczywistość. Tak, jestem uzależniona od marzeń. Proszę, nie budźcie mnie z mojego snu. Obiecuję, że narysuję dla Ciebie kawałek siebie. Tak, jak prosiłeś. Zacznę żyć i przeszukam porozrzucane marzenia, w poszukiwaniu radości. Po raz kolejny, dziękuję, że jesteś...

Komentarze

  1. I zapomniałam, co miałam napisać... (Jak widać wcale nie jestem mądra xD)Każdemu może się coś pomylić, każdy może się zagubić. Najważniejsze to mieć świadomość swojej sytuacji i podjęcie jakichś kroków w celu zmiany. Oczywiście na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ~panna_sabrine27 marca 2010 01:17

    Mówią, że sama obecność przy nas kogoś bliskiego nie raz zmienia wszystko.A Ty szukaj swojego szczęścia. Będę trzymała za Ciebie kciuki. Szkoda tylko, że nie można - tak jak napisałaś - w coś je zapakować. Tak samo miłość, zaufanie i inne uczucia. Na pewno o wiele prościej byłoby je zatrzymać. Powodzenia w szukaniu szczęścia, uśmiech przyjdzie po drodze. Najważniejsze, że masz przy sobie Tego Kogoś. Pozdrawiam. :*panna_sabrine [dawniej Sabien_ka]/ fearless-love

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnajdziesz je.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty