zabrałeś mój uśmiech


Tylko te parę dni byłam szczęśliwa, może tylko mi się wydawało? Jedynie na chwilę, moje oczy wypełniły iskierki radości. Dlaczego zabrałeś mój uśmiech? Teraz samotność popijam gorącą czekoladą. Moje zimne serce otulam ciepłym kocem. Zamykam oczy i staram się odróżnić marzenia od rzeczywistości. Tak bardzo chciałam wierzyć, że potrafię się uśmiechać. Zmarznięte dłonie, przytulam do gorącego policzka, na palcach liczę spadające krople, tęczówki kieruje w stronę nieba, czerwone szpilki zamieniam na dziurawe trampki. Marzenia chowam na dno serca, może kiedyś je odnajdę. Dziękuję czarodziejom za ich kołysanki, James Blunt i Michael Buble - jesteście nieocenieni. Teraz proszę, nie przekrocz moich granic...


Komentarze

  1. samotność jest jak słońce, wiesz? najpierw musi być fala ciemności, by potem wzeszło ono. słońce. niech zawsze będzie w Twoim sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, to piękne słowa..

    OdpowiedzUsuń
  3. po części Cię rozumiem. być może na razie marzenia schowają się gdzieś, daleko, ale to tylko na razie. wrócą zobaczysz. i Twój uśmiech również.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pozostaje mi tylko mieć nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  5. teczowaa@op.pl13 marca 2010 13:18

    potrafisz się uśmiechać. naprawdę potrafisz. a Blunt i Buble to prawdziwi czarodzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje słowa sprawiają, że jestem skłonna w to uwierzyć, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To tylko wydaje się być skomplikowane. Wiem, że sytuacja cię przeraża, ale musisz się z nia zmierzyć. Gdy to zrobisz wszystko może okazać się proste. Wierzę w Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ~jaspis (leilani)16 marca 2010 11:29

    Każdy potrafi się uśmiechać. Wystarczy tylko uwierzyć w siebie. To może się wydawać trudne, ale wcale takie nie jest ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny blog czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli chcesz znaleźć zegarki gino rossi
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty