dobra wróżka

Nad lazurowym strumykiem, w kwiecistej sukience i zielonym kapeluszu. Z uśmiechem na ustach i wiatrem pieszczącym kosmyki włosów. Przytulając maleńkie niezapominajki i żonkile. Z różdżką z marzeń w dłoni, mąci potoki wody, szukając wspomnień. Promyk słońca, pomaga w utworzeniu barwnej tęczy. Cichutko wypowiada tajemne zaklęcia, chcąc spełnić marzenia innych. Oglądać ich twarze przyozdobione uśmiechem. W tęczówkach obserwować iskierki szczęścia. Podglądać zakochanych tańczących w deszczu. 
To dobra wróżka. Która wyzbywa się własnego egoizmu. I potajemnie przeciera niebo, by było kolorowe.
Dziękuję za Twój uśmiech

Komentarze

  1. Hej jestem tutaj przypadkowo twój blog , mi wpadł do gustu masz bardzo fajnego super szata. Graficzna tym czasie zapraszam cię na http://luska-89.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ~panna_sabrine5 maja 2010 13:01

    Tak barwy, optymistyczny i uczuciowy ten opis. Wspaniały. Chyba każdy marzy o takiej wróżce, być może nawet nie nazywając jej po imieniu. A może tylko jednym wyrazem - "szczęście"? Może kręci się ona gdzieś, koło nas? ;))Ślicznie, jak zawsze. Doceniając Twój wielki talent pisarski,pozdrawiam. :*/ imperfect-love

    OdpowiedzUsuń
  3. wróżka operuje szczęściem, przemieniając je w ludzkie uśmiechy;*dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. rozpływam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i magicznie, tylko tyle potrafię powiedzieća, i że poczułem się jakbym czytała bajkępozazdrościć xDpozytywnie oczywiście =*[she-left-me-forever]

    OdpowiedzUsuń
  6. baśń o dobrej wróżce;*

    OdpowiedzUsuń
  7. "I potajemnie przeciera niebo by było kolorowe" Hm rozpływam się ^^Wiesz, dobre wózki są właśnie takie jak Ty. Gdy się o coś prosi nie mówią: "Kiedy indziej", "Nie mam czas", a raczej: "Nie ma sprawy" i biorą się do pracy. I nie z nosem na kwintę, ale uśmiechem. Bo praca dla ludzi daje radość.Szukaj wspomnień i twórz wspomnienia! Niech strumyk popłynie nowym korytem.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, chyba mnie przeceniasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie twój blog.Jak znajdziesz czas wpadnij do mnie.Nie nalegam.Pozdrawiam.;)[czarnytuszdorzes]

    OdpowiedzUsuń
  10. ~butterflychild6 maja 2010 15:20

    wreszcie trochę optymizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem, że to odnośnik do kogoś z Twojego otoczenia? Nie wiem czemu, ale jak to przeczytałam przypomniał mi się temat dzisiejszej lekcji Polskiego. O Samarytaninie. Nie wiem czy to znasz. Taki trochę bez sensu mój komentarz... Możemy się informować o nowych notach? {Moj-Zamek-Ze-Szkla}

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy to czytałam wzbudziły się we mnie pozytywne myśli.Dziękuję.[pamietnik-aparatki]

    OdpowiedzUsuń
  13. na moim niebie pojawiły się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwie, to odnośnik do mnie. Chcę skończyć z moim egoizmem. Miłosierny Samarytanin, to odsłona dobrej wróżki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ogromnie mnie to cieszy

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowa nota na www.moj-zamek-ze-szkla.blog.onet.pl zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bajecznie, bardzo.. /lacerate/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra wróżka wśród ludzi trudno o taką. Może i nawet nie ma takiej dobrej wróżki. Którą cieszy słońce i łagodne promyki słońca. /Mussowo

    OdpowiedzUsuń
  19. trudno odszukać prawdziwą dobrą wróżkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty