Nierozważna, ale romantyczna

Samotność zamykam w czterech cyklamenowych ścianach. Niezgrabnymi krokami próbuję wkomponować się w rzeczywistość. Tak, jestem z innej epoki. Zakochana w retro-sukienkach. Współgrająca z Jane Austen. Nierozważna, ale romantyczna. Ślady przeszłości brutalnie zostawiają blizny na mojej duszy. Przyszłość niecierpliwie wyczekuje mnie za rogiem, ale ja uzależniłam się od wspomnień. Serce, zbyt wykończone tęsknotą. Myśli, zmarnowane wątpliwościami. Dusza, spragniona prawdziwych słów. Nadzieja, umarła w kubku czarnej kawy.
jutro, będę się uśmiechać


Komentarze

  1. ''uzależniona od wspomnień'' : ( szczerze.. czasem czuje że mam tak samo. Takie życie.. Pozdrawiam. { pytania-nastolatki }

    OdpowiedzUsuń
  2. kasik.de@op.pl13 lipca 2010 13:58

    "nadzieja umarła w kubku czarnej kawy" - piękne... ja mam odwrotnie rozważna, nie romantyczna...[pamietnik-aparatki]

    OdpowiedzUsuń
  3. ~butterflychild13 lipca 2010 15:22

    Ten piękny uśmiech powróci?Czytając Twoje notki zastanawiam się co ja robię na humanie? ;pa tak wiem mam duszę romantyczki, ale nie potrafię myśli swych przelewać n a papier..kochana jesteś, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że powróci. Wcale nie jestem taka idealna, jak ci się wydaje. Dziękuję, za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, tak bardzo chciałabym Cię zobaczyć i móc z Tobą porozmawiać tak jak to było w roku szkolnym. Chyba każdy jest uzależniony od wspomnień. Cóż, na pewno my. Ale damy radę. Bo jeśli nie my, to kto? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zapomniałabym: bardzo ładny nowy wygląd. Pudrowy róż? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. uśmiechnij się do mnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...ale mimo wszystko gdzieś, za rogiem zawiłość blizn na mej duszy, czeka na mnie szczęście. ________________________________trzymaj się. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. *zawiłości

    OdpowiedzUsuń
  10. Emotywizm bywa niebezpieczny. Czasami powoduje przygnębienie, warto więc może zacząć żyć jutrem, a nie dniem wczorajszym?(magiczny-wachlarz)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że gdyby poszukać, można by znaleźć kilka całkiem mądrych cytatów. Wspomnienia... Przeszłość... Cierń wypominający błędy. www.moj-zamek-ze-szkla.blog.onet.pl nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę zamknąć się w tych cyklamenowych ścianach. choć na chwilę. nierozważnie, romantycznie, z sercem bijącym szybko - wrócić do godzin, które przeliczałam sekundami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na granatowy-niebosklon pojawił się pierwszy rozdział. Zapraszam. :*Informuję tutaj, ponieważ jestem na innym komputerze i nie mam Twojego nr. GG. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa nota na Moj-Zamek-Ze-Szkla.blog.onet.pl __________ Jeżeli nie chcesz być informowana o nowych postach, napisz w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa nota i nowy wygląd na www.Moj-Zamek-Ze-Szkla.blog.onet.pl Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jej , b.ładnie piszesz i wg , ładnie tu i fajnie ;)jakbyś mnie odwiedziła , też było by miło i fajnie ;)[im-him.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty