siedemnastka

Drewniana szuflada wypełniona wspomnieniami, skrupulatnie uzupełnianaprzez siedemnaście lat. Kilka życiowych miłości, do niezmiennegozapachu truskawek, kropel kolorowego deszczu, faktury zachodzącegosłońca, liter. Cała skrzynia marzeń, na nadchodzące kolejne lata.Zostawię trochę miejsca w podziurawionym meblu, na kolejny rokwspomnień pachnących dzieciństwem. W prezencie urodzinowym zabierz mniena spacer po zakamarkach swej duszy. Oprowadź i wytłumacz swojespojrzenia, którymi karmisz moje skołatane serce. Każdego dnia od nowanamaluję Ciebie słowami. Nie jestem tak silna, jakbym sobie tegożyczyła. Dobra wróżko, podaruj mi nadzieję, nową, jeszcze niezniszczoną. Przyozdób ją wiarą oraz dopraw miłością. Pozdrów ode mnieksiężyc i podziękuj za te wszystkie noce, kiedy słuchał niemejspowiedzi.
siedemnastka


Komentarze

  1. anonim_owa@onet.pl3 lipca 2010 01:16

    Pięknie napisane... Wzruszyłam się. Ja do siedemnastki mam jeszcze 2 miesiące.[anonim-kowa.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas szybko biegnie. Jeszcze niedawno był czerwiec i upalne szkolne dni, które łagodził usypiający dźwięk fontanny za oknem, a tu już lipiec, a wraz z nim dzień Twych urodzin. Cóż mogę Ci życzyć?To, co życzysz sobie sama to najpiękniejsze i najpotrzebniejsze życzenia jakie mogłabyś otrzymać.Wiedz, że ode mnie możesz liczyć na obietnicę wieloletniej przyjaźni a także życzenia szczęścia, bo wierz mi, nic nie jest tak ważne jak szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego Oluś ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. ~jaspis (leilani)4 lipca 2010 09:51

    tak, wszystkiego najlepszego. żeby szuflada z pozytywnymi wspomnieniami była coraz większa i większa ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ~butterflychild4 lipca 2010 14:53

    z własnego doświadcenia wiem, że 17 lat to nie przelewki. Wszyscy zaczynaja Cię traktować jak odpowiedzialną i dojrzała osobę. Obyś nigdy nie przestała marzyć! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję;* Podobno szczęście jest we mnie. Pamiętasz?, kiedyś mi tak napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki, mam nadzieję, że będzie przybywać tych pozytywnych;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obiecuję, że nie przestanę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś silniejsza, niż myślisz. :*Wszystkiego co najlepsze: szuflad pełnych marzeń, wstążek uśmiechu i nieba wypełnionego gwiazdami nadziei. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. funclubewyfarnej@poczta.onet.pl5 lipca 2010 16:17

    Mi do siedemnastu lat zostało jeszcze... bardzo, ale to bardzo dużo czasu. Myślę, że to odpowiedzialny wiek. I Ty jesteś odpowiedzialna. I jeszcze rok dzieli Cię od formalnej (ale tylko formalnej) dorosłości... Bo niektórzy mając dwadzieścia lat nie są dorośli ;) Pozdrawiam :** moj-zamek-ze-szkla

    OdpowiedzUsuń
  12. www.moj-zamek-ze-szkla.blog.onet.pl - nowa nota. Zapraszam serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. spełni się. spełni na pewno. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. kasik.de@op.pl12 lipca 2010 09:04

    Spóźnione najlepszego :*Pozdrawiam[pamietnik-aparatki]

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas pędzi jak oszalały, nie zdążyć mrugnąć, a dopadnie Cię magiczne "18". Wszystkiego Naj z okazji urodzin(magiczny-wachlarz)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny nowy szablon ;*[pamietnik-aparatki]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty