kolejny raz

Teraz każdy widzi, moje przesycone smutkiem tęczówki. Teraz możesz poczuć chłód moich dłoni. Teraz możesz zobaczyć, co ze mnie zostało. Pusta fiolka, zimna kawa i niedopalony papieros. Na nowo muszę zrekonstruować siebie. Pozbierać rozsypany życiowy cukier. Powinnam ponownie uwierzyć w rosę o poranku, szeleszczące pod butami liście oraz powiew nieokrzesanego wiatru. Przypomnieć zapach poranka, czekolady i zrywanych ukradkiem jabłek. Okradamy się wzajemnie ze spojrzeń, uśmiechów i myśli. Noc pozostaje sprzymierzeńcem. 


Komentarze

  1. Jesteś smutna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś jeszcze raz uwierzyć w siebie i pokazać światu, że możesz, potrafisz, umiesz i... kochasz. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś jeszcze raz uwierzyć w siebie i pokazać światu, że możesz, potrafisz, umiesz i... kochasz. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Świat oszalał9 września 2010 12:33

    Martwię się o Ciebie. Ech, jakie to puste słowa, gdy nie umiem nic zrobić, by Ci pomóc.Ale nie uciekaj w ten świat, nie uciekaj w tę stronę, w której podają Ci zakazany owoc jak na tacy, mówiąc, że wszystko jest ok. Wierz mi nie tędy droga. Choć pewnie znajdujesz tam zrozumienie, bo przecież prości ludzie tacy jak ja, nie pojmują takich spraw.W dobieraniu słów, które muszę wypowiedzieć jestem dość kiepska, wiec pewnie nie chciałabyś mnie słuchać, ale mam nadzieję, że chociaż słowa pisane rozważysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~butterflychild9 września 2010 14:21

    niedopalony papieros.. ehh.. boję się o Ciebie.. może zaczniemy wreszcie krzyczeć? Noc w naszym przypadku nie jest sprzymierzeńcem..

    OdpowiedzUsuń
  6. ~funclubewyfarnej@poczta.onet.pl10 września 2010 12:45

    Nie bądź smutna. Więcej pewności siebie. Liczę, że pozbierasz się jak najszybciejj ;** Zapraszam na nową notę http://moj-zamek-ze-szkla.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem obojętna na całą rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  8. to dla mnie na prawdę trudne, ale będę się starać. dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie martw się, tego akurat nie chcę. Dziękuje, za Twoje słowa. Muszę po prostu sama to jakoś uporządkować i to wcale nie jest tak, ze nie chcę cię słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałoby się wykrzyczeć to co nas boli. W nocy nikt nie widzi moich łez, smutku, w nocy jestem sobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. :) factory-girl.blog.onet.pl nowa. Zapraszam serdecznie. I uśmiechnij się.

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym okradać Go każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanie moje damy rade prawda ? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. moj-zamek-ze-szkla - nowy post . A co u Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. chcę noc. długą. z gwiazdami. o cukierniczkę, do której się schowam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja Olcia :***

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty