Brak tytułu

znalazłam ją. Siedziała ukryta w koronie zielonych liści. Nieśmiało wychylała pierwsze kosmyki ciepłych kolorów. Tak, to ona przyglądała się zakochanym w parku. Zaprzyjaźniła się ze słońcem, ogrzewającym fakturę ich twarzy. Chwyciła mnie za rękę, pokazała, że szczęście ukryte jest między jutrem, a wspomnieniem. Uległam jej, a ona na palcach, wstąpiła do mojego serca. To ona sprawiła, że kąciki warg unoszą się do góry, zaczarowała zachód słońca, otarła resztki łez. Tylko dłonie mam jeszcze lodowate, spragnione ciepłego dotyku wsparcia.
dziękuję Ci, jesieni

Komentarze

  1. Najlepszym komentarzem będzie brak komentarza. Bo ten opis jest tak piękny, że szkoda, go zaśmiecać zbędnymi słowami... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ci kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do tego, że nie ma czego dodać do opisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brak słów..oby kąciki ust zawsze uniesione były do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. brak słów..oby kąciki ust zawsze uniesione były do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. od dziś będą częściej. komuś przynoszę szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaleje nas falami ciepła. ogrzeje zmarznięte serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. powoli już to robi.

    OdpowiedzUsuń
  9. i czujesz ciepłe muśnięcia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzis czuje cieplo mam rozlane po calym wnetrzu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to chyba nie wpływ pogody? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, wplyw kogos niezwyklego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień to cudowna pora roku, a po niej przychodzi jeszcze cudowniejsza zimna. [czysta-woda]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty