męskość ścierała się z jej wątłą kobiecością

Magnetyczne spojrzenie mężczyzny balansowało w tłumie przechodniów. Czekał na pojedynczy impuls, który sprawi, że serce zacznie mocniej uderzać. Zapach wiosennego deszczu jaki ze sobą przynosiła, świeżość nierealnych marzeń, nie idealność zwieńczona burzą niesfornych włosów oraz tęczówki, będące ukochanym elementem w Jej twarzy. Również błądziła za Jego nieodgadniętymi myślami. Przeszukiwała ogrody wspomnień, wypatrując miłości rozrywającej żyły i zalewającej swą siłą całe serce. W jednym dialogu tęczówek męskość ścierała się z jej wątłą kobiecością. Zgubili swoje przesycone tajemniczością spojrzenia. Spalili pomost łączący ich rozgrzane namiętnością dłonie. Świat już ich nie słyszy. Podzieliły ich granice zbudowane z moralności.
zarezerwuj mi miejsce w swej pamięci

Komentarze

  1. ~butterflychild6 stycznia 2011 10:42

    A jednak się widzieliście?I noworoczne postanowienia szlak trafił..:(

    OdpowiedzUsuń
  2. tak. moje serce wariuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, że też to wszystko musi być takie trudne.Mimo wszystko - trzymam kciuki. Może jeszcze wszystko się ułoży... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje serce też wariuje. Nie nadaję się w tej sytuacji to udzielania rad i w ogóle pisania o miłości. Skręca mnie w środku, mam nadzieję, że Ciebie nie.Moj-Zamek-Ze-Szkla

    OdpowiedzUsuń
  5. leilani248@onet.eu15 stycznia 2011 11:45

    nie wiem o co dokładnie chodzi ale podpisuje się pod komentarzem powyżej. też się aktualnie nie nadaję ;*{jaspis}

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty