zaczaruj



Poranki zrodzone poza rzeczywistością. Wspólne zachody słońca majaczące nad horyzontem. Skradzione spojrzenia tańczące na skrawkach wspomnień. Łzy rzeźbiące srebrny szlak na policzku. Dłonie spragnione aksamitnego dotyku. Niewypowiedziane słowa ukryte w skrzyniach rozczarowań. Uczucie zrodzone na fundamentach nieosiągalności. Zapisana srebrnym atramentem na firmamencie przez Księżyc historia. Obojętność śmiertelników przecinająca żyły. Kontury kobiecej duszy wypełnione po brzegi mężczyzną. Uśmiech ukryty w kącikach warg. Romantyczne tęczówki z kilogramami tajemnicy wędrujące za Delikatnością. Deszczem namalowane pejzaże tęsknoty. Usłyszana cisza. Przywłaszczone szczęście poszukiwane listem gończym. Rozstania wołające dotyku.

kiedy nie można zapomnieć.
zatonąć w Twych ramionach


Komentarze

  1. ~butterflychild13 maja 2011 16:27

    Księzycowa moc, historia, wspomnienia..ta magia, będzie już na zawsze towarzyszyła CI w Twoim pięknym małym świecie, ale nie zatracaj się we wspomnieniach, bo utopić jest się łatwo w fali teraźniejszych pragnień..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co powinnam Ci tutaj napisać. Bo pocieszenia i zapewnienia, że wszystko będzie dobrze chyba nie mają tu sensu.Trzymaj się. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. to trwa. cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. ilona_1992@buziaczek.pl16 maja 2011 04:55

    Kontury kobiecej duszy wypełnione po brzegi mężczyzną. - to jest piękne. najpiękniejsze. delikatnie i subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. funclubewyfarnej@poczta.onet.pl19 maja 2011 04:47

    Niewypowiedziane słowa ukryte w skrzyniach rozczarowań. Bolą- zdecydowanie. Idź przed siebie.*Zmieniałam Twój adres w linkach ; u mnie nowa nota, kalejdoskopwspomnien

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem dają okruszki nadziei

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję. magia

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję. czasem najmniejsze słowo wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ~kalejdoskopwspomnien21 maja 2011 14:18

    te okruszki nadziei niszczą. przynajmniej mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. niszczą kiedy umiera nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  11. ~kalejdoskopwspomnien21 maja 2011 16:10

    www.kalejdoskopwspomnien.blog.onet.pl -nowa nota. przeczytaj i doradź, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  12. ~kalejdoskopwspomnien22 maja 2011 11:43

    Powiem Ci szczerze, że moje serce mówi, że jeszcze się zejdziemy.Mówiło tak przez ostatnie 5 miesięcy i się odezwał.Nie chcę sobie robić nadziei, ale moja intuicja i instynkt samozachowawczy są niezwykle silne. On patrzył na mnie, ale ukradkiem. I kiedy mi ją przedstawiał widziałam jakąś niepewność. Myślę, że to ten 5 miesięczny odstęp sprawił, że oboje byliśmy skrępowani. Ale po co po tak długim czasie miał mi udowadniać, że mu nie zależy? Nie potrafię tego rozgryźć, nie potrafię przestać o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  13. ~kalejdoskopwspomnien22 maja 2011 13:48

    Z tych wszystkich zdań i rad, które usłyszałam w tej sprawie Twoja była najlepsza i najbardziej do mnie przemówiła. "Czas będzie najlepszym doradcą". Będzie, właśnie tych słów potrzebowałam. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty