będziesz moim ulubionym wspomnieniem


Zapragnęłam wykraść spokój. Wyzbyć się odpowiedzialności. Uciszyć płaczące tęsknoty. Powoli obojętność wkraczała w moje niepoukładane życie. Towarzyszył jej chłód, z jakim witałam kolejny poranek. Tak bardzo chciałam pokazać światu swoją siłę, odwagę. Wyposażyć się w atrybuty spełnionej i docenionej kobiety. Regularnie wmawiałam sobie, że wszystko mogę posiąść na własność. Że bycie egoistką jest równoważne z byciem szczęśliwą. To fałsz. Wszystko tworzyło doskonałą kompozycję pozornego zadowolenia. W takim życiu, na pierwszym zakręcie zgubiłabym siebie i nie mogła odnaleźć przez mijające lata. Pewnej nocy, leżąc na krawędzi snu, zakłamana idea rozpadła się. Moje słone łzy uderzały w nią wypierając z mego życia. W żyłach znów płynęła tęsknota. Tęsknota za bezpieczeństwem, miłością, spojrzeniem, ramionami, dotykiem i obecnością. Sercem targa szereg przeróżnych uczuć. Najtrwalsze, wyrzuca z Niego pozostałe, które chcą zaistnieć w mojej chaotycznej rzeczywistości. Boję się. Boję się pokochać kogoś innego, rozstania, zabicia w sobie cząstki Ciebie.  Wolałabym, żebyś Ty dokonał wyboru. Nie potrafię zrozumieć jakim prawem odgadujesz moje myśli i uczucia. Jesteś jedną z najcudowniejszych rzeczy, jakie wypełniają moją teraźniejszość. Zawsze będziesz moim ulubionym wspomnieniem oraz marzeniem o szczęśliwej przyszłości.

(...)Czy miłość nie nakazuje dbać przede wszystkim o drugiego człowieka?
-Poświęcenie jest miarą każdej miłości.
"Trucicielka" Eric-Emmanuel Schmitt

Komentarze

  1. ~Giselle T./mambaboom22 lipca 2011 12:28

    Egoizm to wbrew pozorom krzywda dla samego egoisty. Z miłości trzeba się cieszyć i korzystać z każdej chwili przeżytej wspólnie z osobą, która rozumie jak nikt inny. Dawno tu do ciebie nie wchodziłam, w sumie to zapomniałam o tym świecie. Mimo to zapraszam na moje nowe coś tam http://new-secrets.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te chwile są przesycone szczęściem mojego serca. Nawet jeśli niosą ból. Z pewnością odwiedzę Twoją stronę. dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba wiele poświęcać, wiele wycierpieć, ale wtedy chyba mocniej się kocha. Tak mi się wydaje. Uczę się tego dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem na etapie nauki, ale tak naprawdę kochać uczymy sie przez całe nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~butterflychild23 lipca 2011 10:43

    mówiłam, zebyś tej ksiązki nie czytała..co dowspomnień i tęsknoty:,, Któregoś dnia umierają sny, nawet te o tęsknocie.."

    OdpowiedzUsuń
  6. tej śmierci boję się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. łatwiej jest kiedy ktoś podejmie trudny wybór. Ale może czas sam rozwiąże każdą zagadkę i niedomówienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. z całą pewnością czas to jeden z najlepszych doradców.

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest Bogiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, masz świętą rację :) Ale to wspaniałe, że uczymy się tego całe życie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty