poranki pachnące truskawkami

Zakochałam się w promieniach Słońca tańczących w Twoich tęczówkach. Rozpaliłam wspomnieniem żar tlącego się uczucia. Chwyciłam się ramienia będącego słodką abstrakcją. Wtuliłam policzek w dłonie tęsknoty. Wycisłam resztki miłości, które pozostały zamknięte w skórce pomarańczy. W hermetycznych butelkach zamknęłąm szczątki dnia wczorajszego. W przepaść zepchnęłam romantyczne dźwięki. Bezsenne noce odmierzałam kubkiem kawy. Asystowałam Księżycowi w samotnej wędrówce po wyobcowanych parapetach. Budowałam granicę na fundamentach rozsądku. Grzebałam namiętność na cmentarzu wyczerpanych nadziei. Prosiłam Boga o narodziny obojętności. A teraz. Chodzę drogą pachnącą październikiem. Pomieszkuję w Krainie Zachodzącego Słońca. Ozdabiam atramentowe niebo gwiazdami marzeń. Piszę listy nieczekające odpowiedzi. Całuję poranki pachnące truskawkami. Odtwarzam element duszy wyszywany szczęściem.
a gdybym się zakochała?

Komentarze

  1. Nie wiem, czy to nie cisza mnie zabija. Coś rani, a nawet nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana. Podejrzewam, że już jesteś zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałabyś wiosnę jesienią :) A chcesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę;) to chyba coś pięknego..

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, bardzo pięknego :) Nawet nie próbuj się przed tym bronić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze :) W takim razie trzymam kciuki, żeby się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Re: Brakuje siły. Na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochać się jest wspaniale, nie warto się przed tym bronić... Z resztą, Ty chyba już się zakochałaś(magiczny-wachlarz)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jesień wpływa na nas bardzo podobnie. Ostatnio to pytanie zadałam sobie siedząc na naszym cudnym francuskim przy akompaniamencie "Octobre". Fajnie by było się zakochać, byleby z wzajemnością...

    OdpowiedzUsuń
  10. francuski miał u mnie również swoje zasługi. a szczególnie słuchanie francuskich piosenek. Z wzajemnością, byłoby cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. coś w powietrzu musi być;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno jest:)Dodałam Cię do linków

    OdpowiedzUsuń
  13. Francuskich romansów Ci się zachciało ;) :* cokolwiek zrobisz - Ty wiesz..

    OdpowiedzUsuń
  14. Francuskich romansów Ci się zachciało ;) :* cokolwiek zrobisz - Ty wiesz..

    OdpowiedzUsuń
  15. zachciało i czerwonego wina... tak, wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ilona_1992@buziaczek.pl30 września 2011 12:36

    Nie chcę mówić niczego, żeby nie zniszczyć tej magii, którą wyszeptałaś mi w sercu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty