z nadzieją patrzę w przyszłość

W niepamięć odchodzi kolejny rok. Rok, pod hasłem nadziei, wyzwań, spełnionych i niespełnionych marzeń. Zamykający w swych konturach samotną zimę, pełną uśmiechu wiosnę, szalone lato i nową, odmienną jesień, ze złotymi liśćmi kołującymi się po starówce. Tysiące spotkanych twarzy, szereg poznanych osobowości, które miały wpływ na mój życiorys. Kilkadziesiąt zasłyszanych melodii w osamotnione wieczory. Setki filmów poruszających duszę. Multum liter, którymi zachwyca się moje słabe serce. Słowa, gesty, miejsca, marzenia, wspomnienia, tęsknoty. Z tego składał się ten wyjątkowy rok. Jak każdy zawierał w swych ściśle określonych granicach chwile będące synonimem nieba i upadku. W pudle zamykam rozczarowania i wszelkie zło, o którym nie chcę pamiętać. Starałam się wyciągnąć z nich jak najwięcej wniosków. Teraz nie są mi potrzebne. Dziś zaczynam nowe życie, pełne uśmiechu, nawet niekiedy pozornego. Z nadzieją patrzę w przyszłość. Na drodze czeka tyle nieodkrytych zakątków, niewidzianych spojrzeń, niepoznanych zapachów. Zdobędę je. Później będę plotkować o nich ze Słońcem, tym Zachodzącym, mającym w sobie czerwony żar namiętności. W wieczory będę smakować herbatę lub czekoladę, która zostawi na moich ustach słodką warstwę zapomnienia.

Komentarze

  1. I bardzo dobrze ;) ja też mam cel którego nie uwzględniłam na blogu, szczegóły zdradzę później ;p a co do notki b mi się podoba twoj optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to napisałaś :) Tak właśnie powinno być i będzie, nie może być inaczej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać z nadzieją patrzysz w przyszłość. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dowaliłam tym komentarzem. Po przeczytaniu Twojego wpisu to nasunęło mi się na myśl. Nie spojrzałam nawet, że taki tytuł ma Twój post.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma sprawy, każde słowo utwierdza mnie w tym, że być może będzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że coraz bardziej zaczynam w to wierzyć!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałujesz czego, co zrobiłaś w minionym roku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy myślę o tym teraz, niczego nie żałuję. jestem bogatsza o całą masę pięknych wspomnień i doświadczeń, które nie pozwolą popełnić tych samych błędów.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak mi twoje podejście ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty