Chciałabym...

Chciałabym opowiedzieć Ci o drzewie, na które wdrapałam się po zakładzie z kolegą z podwórka. Później szukałam objęć mamy, która opatrzyła potłuczone kolano. Mam ochotę wziąć Cię za rękę i pokazać zabawki, którymi najchętniej bawiłam się w przedszkolu. Życzę sobie, żebyś wiedział o mnie tak dużo jak nikt inny wcześniej. Chcę przeczytać Ci ulubioną baśń. Włączyć smutną piosenkę. Dać do obejrzenia poduszkę ze śladami po spływającym z łzami tuszu. Uwielbiam słuchać o Tobie. Zadaję Ci miliony pytań, żeby Cię lepiej zrozumieć. Uśmiecham się w myślach kiedy nazywasz mnie "Małą Złośnicą" i zapewniasz, że przeszłość nie ma już znaczenia. Nieustannie za mało nam wspólnych momentów. Za mało o jeden dotyk, spojrzenie, pocałunek. Wątpliwości dopadają mnie zawsze wtedy, kiedy nie ma Ciebie przy Mnie. Trzymając mnie w ramionach unicestwiasz wszystko, co sieje niepokój w samotne dni. Jednak... "Czasami prawdziwa miłość ujawnia się dopiero wtedy, gdy nie wszystko do końca się rozumie."

Komentarze

  1. Cytat jak najbardziej prawdziwy...w miłości nic nie jest jasne, ale...ale najważniejsze że jest:)

    Pozdrawiam,
    O.

    OdpowiedzUsuń
  2. ~dazacdoaniolow4 lutego 2014 14:59

    widzisz czasem jest tak że i my dokonca nie rozumiemy co się dzieje z nami, gdy jesteśmy zakochani. Życzę ci tańcu w deszczu z promieniami słońca własnie w jego objęciach! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tu przyjemnie i romantycznie :)
    Rozgoszczę się! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To się chyba nazywa: zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. I chyba świadczy to o tym, że relacja dwojga ludzi jest głęboka.

    Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadejdą dni, kiedy będziecie tworzyć same wspólne dni. I już nie będzie za mało o jedną chwilę. Życzę Wam tego najmocniej jak się da.

    Wiem, co znaczy żałować kilku minut z powodu spóźnionego pociągu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty